Asistentka ve výtvarném ateliéru

Hledáme spolehlivé slečny nebo paní na pozice:


HLAVNÍ ASISTENTKY

NÁPLŇ PRÁCE

  • Činnost administrativního charakteru
  • Vyřizování mailů a další komunikace se zákazníky
  • Vyřizování objednávek a rezervací
  • Komunikace s lektory, objednávání pomůcek
  • Správa a aktualizace webových stránek
  • Koordinace kurzů – zajištění prostor
  • Příprava podkladů pro účetní, evidence faktur přijatých a jejich úhrada
  • Komunikace se zákazníky na Facebooku, Instagramu, …

POŽADUJEME

  • Pozitivní vztah k administrativě
  • Samostatnost
  • Poctivost a spolehlivost
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Osobu, která má povědomí o sociálních sítích, a technický typ osobnosti (aktualizace webových stránek)
  • Povědomí o sociálních sítích (pracovní Facebook, Instagram)
  • ČJ na výborné úrovni – častá písemná komunikace
  • Příjemné vystupování
  • Pracovní doba 8,5 hodiny denně

NABÍZÍME

  • 17 000 – 24 000 Kč měsíčně dle výkonu
  • Práci v příjemném prostředí rodinného domu na Praze – Suchdol
  • Zajímavou a různorodou práci
  • Práce na ŽL
  • 1/3 času práce home office
  • Mobilní telefon i pro soukromé neomezené volání
  • 100 Kč/hodinu + složka osobního ohodnocení až 40 Kč/hod. + odměny
  • Úhrada sociálního a zdravotního pojištění
  • Raději budeme platit maximální částku k výplatě, než spolupracovat s osobou slabšího výkonu
  • Možnost absolvování všech našich kurzů zdarma

POMOCNÍ ASISTENTKY

NÁPLŇ PRÁCE:

  • administrativa
  • spravování databáze klientů
  • udržování e-mailové komunikace
  • telefonická komunikace s klienty
  • organizační práce ( zajišťování prostor pro výuku + občerstvení )
  • vyhodnocovaní spokojenosti zákazníků

POŽADUJEME

  • pracovní doba 3 dny v týdnu / cca 30 hodin
  • organizační schopnosti
  • smysl pro pečlivost a pořádek
  • velmi dobrá znalost Microsoft office ( word, excel )
  • technické schopnosti ( správa webu, úprava fotek, práce v google atd. )
  • absolutní spolehlivost

NABÍZIME

  • nástupní plat CZK 100,-/ hod
  • osobní ohodnocení CZK 20,-/ hod jako odměna za dobře odvedenou práci ( po zaučení cca 3 měsíců)
  • práce na dohodu
  • možnost práce z domova „home office“ ( po zaučení, 50% času pracovní náplně )
  • mobilní telefon k dispozici s neomezeným voláním i pro soukromé účely

Přesvědč nás o tom proč právě ty se hodíš do našeho týmu krátkým motivačním dopisem, ke kterému přilož strukturovaný životopis s fotografii. Náš e-mail je info@ateliermozaika.cz